>BİTTİ-BİTECEK…

Yayınlandı: Şubat 24, 2011 / ben diktim

>

Burada 2 gündür güneş,beni mutlu eden yüzünü göstermeye başladı bunlar aldatmacamı bilmiyorum.”Bahar geldi yaza az kaldı heyoo ” nidaları yükselsede içimde,elimde hala kaşe kumaşlar var.Siz siz olun kışlık kumaş alımınızı kasım ayında halledin rahat rahat dikilsin ki mevsiminde giyinin.Eğer ocak ayında kaşe kumaş alırsanız martta anca giyersiniz 🙂 
Evet fotoğraftaki şey 1-2 gün içinde bir kapa dönüşücek.Buda kloş etekli,siyah obi kemerle tamamlayacağız.Bakalım bittiğinde beğenecekmisiniz…

yorum
  1. keskin makas dedi ki:

    >kumaşıçok güzel ve kaliteliye benziyor bitmişini merakla bekliyorum:):):)

  2. MODAVESAİRE dedi ki:

    >ooo ipekiş markasını da görmedim sanma:)) kolay gelsin şimdiden güle güle giy.

  3. SİHİR dedi ki:

    >keskin makas:evet kumaşımız güzel bir kaşe.en kısa zamanda paylaşabilirim umuyorum…MODAVESAİRE::):)teşekkür ederim…

  4. dikisdersi dedi ki:

    çok güzel olucak buda ,kolay gelsin

Yorum bırakın