>YENİ ÇANTA GELİYOR…

Posted: Şubat 8, 2011 in çanta

>

Yaz daha gelmedi ama ben açık renk çantalara başladım ki zaten hiç kışa uygun çanta dikmemiştim :)hep yazdaydım.Bitmesine sabredemeden sayfasında yerini alsın istedim.Çünkü çook sevdim daha bitmeden kalbimi fethetti :)Bu tablo uzun zamandır aklımdaydı diğerleri gibi,onlarda sırayla böyle çantaya dönüşecekler inşallah.Peki bu,bittiğinde nasıl görünücek?ah tam bir muamma,bakalım saplımı olucak yoksa portföy mü?belki başka hayvancıklarda eklenir,bilinmez ki…

Yorumlar
  1. BirSen diyor ki:

    >Cok güzel bir canta olacagi kesin!🙂

  2. adasehir diyor ki:

    >ayy bu böyle kalsın, çok güzel olacak tamamlanınca!🙂

  3. >Sonunu bimem ama çok güzel olacağı belli🙂

  4. SİHİR diyor ki:

    >Birsen:inşallah!teşekkürler :)adasehir:çok mersii umarım dediğin gibi olur:)Sevgi Sevdalısı-Melek's By Design::)teşekkürler…

Bir Cevap Yazın

