>SIRA BENDE!

Posted: Ocak 15, 2011 in Uncategorized

>

Hicri yılbaşı için başlattığımız hediye etkinliğinde hediye verme sırası bende… Bunun için bir kural koymuyorum yani izleyici olmanız veya bloğunuzdan bu etkinliği duyurmanız şart değil  bu size kalmış.Peki hediyen ne derseniz, tabiki kendi elimden çıkan çantalarımdan biri…
Bu gördüğünüz denizci temalı çantam sizlerden birinin olabilir. Yapmanız gereken tek şey yorum bırakmak. Herkes bir defaya mahsus yorum bırakabilir . adsız yorumcular isimlerini belirtmeyi unutmasınlar! Pazar gecesi 23:00 kadar vaktiniz var hanımlar.
                                                             

UYARI! Gece post girmenin verdiği dalgınlıkla bu konuyu iki kez girmişim biri başlıksız olmak üzere.Bu yüzden 3 yorum diğer konuya yapılmış oldu. “ffiliz” “dekorapsuwasyon” “ev kuşu” sizlerin yorumları silindi isterseniz tekrar yorum bırakınız,kusura bakmayın lütfen…
Yorumlar
  1. Swotpisces diyor ki:

    >ben istiyorum bu cici çantayı mesela. :))

  2. sewda diyor ki:

    >herkese bol şans..çanta gerçekten çok hoşmuş…

  3. ÖZLEMCE diyor ki:

    >çok şıkkkk.benim olmalıı

  4. canan diyor ki:

    >ellerinize sağlık çok şık bir çanta. belli ki oldukça maharetli bi hanımsınız dikiş konusunda ne diyeyim bi şansımı deneyeyim bakalım

  5. eymen paşam diyor ki:

    >kırmızı sihir bag🙂 istiyoruuuuuuuummmm

  6. BIRAKTIĞIM İZLER diyor ki:

    >Güzel bir hediye.Allah kazanana güzel günlerde kullanmayı nasip etsin.

  7. ayserose diyor ki:

    >İstemek ne kelime:)

  8. dekorapsuwasyon diyor ki:

    >yorumum gelmemiş! bende talibim

  9. Eylül diyor ki:

    >Ya bi kere de bana çıksın bi kere :))

  10. bedia diyor ki:

    >bana biraz zor çıkar ama katılmaya devem edicem.çanta çok güzel.bakalım kime çıkacak.:))

  11. stylerabish diyor ki:

    >blogunuzu ilk kez incelediğimde hepsi birbirinden güzel çantalar ve ne şanstır ki bu çanta eeen çooook dikkatimi çeken parça olmuştu.Yaptıklarnız için ellerinize sağlık.Bu çanta kimin olur bilmiyorum ama çok şanslı biri .Şİmdiden iyi günlerde kullansın

  12. adasehir diyor ki:

    >çıkmaz bana ama bakalım kısmet yine de:)

  13. nilerk diyor ki:

    >bu çantaya birebir uyan kıyafetim ve eşarbım var çıksa ne iyi olur…..

  14. ev kuşu diyor ki:

    >lütfen beni de cekilişe dahil edin.. cantayı cooooooooook begendim:)naile tokernaile.t@hotmail.com

  15. elif'in damlası diyor ki:

    >deniz temalı ürünlere bayılırım.t-shirt'm bıle var🙂 bende varım..

  16. tugba diyor ki:

    >çok şeker bi çanta.. benim olsun isterim..

  17. LİGARBA diyor ki:

    >Eyy memleketimin kara suları sana vuslat çok uzak bari temanla avunalım, şansımızın kapısını tıklatalım. :)Gönülden gönüle köprüler atar hediye. Vesile olanlar, eksik olmasın🙂

  18. Rumeysa diyor ki:

    >ben de varım..:)

  19. gunde diyor ki:

    >favorim kelebekli çantaydı ama tbi buna da hayır diyecek değilim:)

  20. >kısmetse bende istiyorum🙂

  21. STYLE M diyor ki:

    >bende sans yok ama belki bu sefer ;)niye olmasin dimi ;))

  22. fnur diyor ki:

    >sihir,çanta çok hoş, eline sağlıkf nur

  23. Nabrut Ve Biz diyor ki:

    >ellerine sağlık🙂

  24. >Çok beğendimmmm…

  25. başıyazmalıkız diyor ki:

    >çok şık bende istiyorum!!!:)

  26. >Ben de isteyeyim bari:) bu kadar hanımın arasında ne kadar nasibim olur onu bilemem ama:))çok şık çanta emeğinize sağlık

  27. nice diyor ki:

    >çok beğendim nasip olursa bende istiyorum🙂

  28. demet diyor ki:

    >inşallah benim olsuunn..

  29. B.aydın diyor ki:

    >Bende talibim🙂 Çok şık,tam istediğim gibi.

  30. kirazzade diyor ki:

    >Tabi ki ben de istirem ama biliyorum ki yine bana çıkmayacak😀 Bu son bir ayda inat ettim her blogun çekilişine katılıyorum, izleyici olma şartı koymayanlarınkine tabi. Ama hiçbirinden bişii çıkmadı😀

Bir Cevap Yazın

