>ESKİ BURDA DERGİLER….

Posted: Ağustos 6, 2010 in ordan burdan

>Şu kadar yıllık hayatımda hiç bu kadar sıcak bir yaz yaşamadım diyebilirim.Buharlaşma noktasındayım nerdeyse,böyle olunca insanın elini kolunu kaldırası gelmiyor.Ööööyle mal mal bakınıyorum etrafa.Dün teyzem geldi taaa uzaklardan bu vesileyle hayata dönmek zorunda kaldım tabiki.Gelirkende bize 80’li yılların burda dergilerini getirmiş ay ne hoş ne hoşlarr…Onlara bakarken hiç yabancılık çekmedim çünkü şuan ki modellerle neredeyse aynılar.

Şu pelerinvari şeyi çok beğendim,geçen kışta bazı markalarda vardı die hatırlıyorum.Bende bu kış yapıcam kendime daha derlitoplusunu tabi,rengide buna yakın olsun diye düşünüyordum biraz daha açığı daha karamel olabilir,koyu kahveyle kombinleyerek giyebilirim böylece.
O yıllarda da şimdi olduğu gibi elbiseler revaçtaymış demek.Ve kemerler,umarım kemerlerin modası hiç geçmez çok seviyorum kemer kullanmayı,bir istirhamım da yüksek belin modasının geçmemesi mümkünse lütfen…
Böyle puanlı bir etek istiyorum birde,aslında bunlar yaz başından beri listemdeydi ama kahretsin ki hiç bişey üretemedimm.Şu beyaz tulumuda beğendim ve fiyonklu elbiseyide.Annem bunlara bakarken “aa benim de vardı bu kemerden” “aa benim elbisemden” “aa benim çantamdan” diye söyleniyor….Peki,nerde anne onlarr? şuan nedennn yoklar? diye biz kızlarla saçımızı başımızı yoluyoruz.Ben çocuklarıma böle şeyler yaşatmayacam inş :)bu kafayla evi çöp eve dönüştürmekte mümkün tabi.
Her yılın modası marine.İki baştaki kıyafetide çok beğendim ve en baştaki kemeri.Obi kemerlerde o zamanlarda çokça kullanılıyormuş buraya koymadığım bir çok modelde rastladım.
Şu sarı elbisenin sırt detayına geçenlerde fashion kido da rastladım.
                
Bu gelinliği çok sevdimm eğer nasip olursa benimki de buna yakın bişey olucak.Kardeşim buna hernekadar inanmasada,”abla senin böyle sade birşey giyeceğine inanmıyorum “diyor,ama gelinlikte her zaman sadelikten yanayım ben ….
Modeller güzelde şu kalıpların karışıklığına bakarmısınız Allah kalıp kullananlara bol sabır versin🙂
Yorumlar
  1. SİHİR diyor ki:

    >bencede çok güzeller…

  2. Sena diyor ki:

    >bu dergiler senin mi internetten mi buldun niye almanca? =) ne cok soru sordum bende almanya da yasiyorum da.. =)

  3. SİHİR diyor ki:

    >evet dergiler benim,internetten bulmadım ama almanyada yaşıyan akrabalarımız tarafından ulaştırılmış yıllar yıllar önce teyzeme,ondan da bana miras kaldılar :)nede güzel yaptılar🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s