>by SİHİR

Posted: Şubat 27, 2010 in by SİHİR, yenileme

>

Bu elime düşen şey(!)mavi’nin sanıyorum çok eski sezonlarından bir parça kendisi gömlek olamayacak kadar kalın fekat mont da olamayacak bir kesime sahipti.Kardeşim bayaa ucuza görmüş,demiş bu kaçırılmaz model falan bakmadan almış.Çünkü biliyor ki beğenmesede,bizim evde ne yapılır edilir o beğenmediği şeyden ortaya başka birşey çıkarılır.Hal böyleyken bunu değiştirmeyi kafama bayadır koymuştumda öyle bekliyordu kenarda,geçenlerde canım eğlenceli birşeyler yapmak istedi hemen aldım bunukestim biçtim.Fotoda kesilmiş olarak görünen kısım,hani gömlek etekleri oval gelir ya öyleydi orasını kırptım önce.Sonra artık kumaşları aldım önüme,bu sıralar bayıldığım iki renk;saks mavisi ve çingiş pembe yi hemen çıkardım içlerinden bunları kullanmaya karar verdim.

Eteklerine bu kumaşları diktim,kumaşlarım kot kumaşa göre ince olduğundan telaladım ki ince kaçmasın,hoş durmazdı o halde.Kotun dikiş katlarını dikerken zorlandı makinam ama yavaş yavaş hareket ettirerek kolunu,sorunsuzca dikebildim.P.B:Kot tamiri,pantolon paçası yapan terziler vardırya onlar kotların bu dikiş katlarını çekiçle ezip öyle dikiyorlarmış banada babam söyledi.Hep aklıma geliyorda elime alıp denemedim hiç,aklımızda bulunsun işe yarar bencede(gerçi onların makinaları ev makinası gibi değil ama olsun).Yakadaki fiyonksa şöyle gelişti,kardeşim bi ara benden papyon yapmamı istedi gömleğin üzerinden takacakmış.Tabi ben takmayacağını düşünerek ciddiye alıp yapmadım.Ama bu monta yakışacağını düşünerek bu fiyonku yaptım altına broş iğnesi diktim ki düğmelerini kapadığında papyon olarak taksın.

Papyonlu hali böyle,çantaya da başka bir postta değinicem inş.

Ve arka detayda böyle,ufak bi aplikeyle arka tarafta hareketlendi…
İşte böyle dostlar bir sonraki posta kadar esen kalın mutlu kalın…

Yorumlar
  1. Emine İncefidan diyor ki:

    >Çılgın bişe olmuş ve tabiki güzel olmuş :)Elinize sağlık.

  2. mei kaplan diyor ki:

    >emegıne saglık hos olmus….

  3. dakikadanonce diyor ki:

    >tarz olmuş bu yahu. süper ellerinize sağlık..

  4. SİHİR diyor ki:

    >Emine İncefidan: çılgın olduğunu düşünüyorsan demekki amacımı yakalayabilmişim:)teşekürler…mei kaplan:çok teşekkürler…dakidanönce:eh bi tarz yakalamaya çalıştım doğru.çok mersi…

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s