>PASAJIMA YENİ ÜRÜN

Posted: Şubat 21, 2010 in ben diktim

>

Buralarda bulunmadığım yada şöyle bir girip çıkıtığım zamanlarda,boş durmadım birşeyler yapmaya çalıştım,yaptıklarımıda pasajımda listeleme kararı aldım sayın seyirci.Aslında acaba bunun için(satış yani) bir blog dahamı açsam diye aklımdan geçirmedimde değil ama sonra bundan vazgeçtim çünkü sevgili maymun iştahım bana bir oyun oynayıp bu düşüncemi yarıda bırakmama sebep olabilir hala öyle bir ihtimal var.Ovvv yazmayı özlemişim tamam öyle çok önemli mevzulara değinmiyorum mükemmel akıcı,kelime oyunları yapıcı Yılmaz Erdoğanın Samsun şubesi değilim biliyorum ama olsuun ben çapımca yazmayı özledim.Hmm mevzumuz satıştı,ben böyle şeyleride beceremem aslında ama yapıldığını görünce nasıl hoşuma gidiyor helal kızlar afferimm satınn satın diyorum içimden.Şunu farkettim satmak amacıyla birşeyler yapmakta heyecan verici galiba.Ben daha çok birşeyler yapmadım ama öyle planlarım var,artık yaz var kış var bakalım ne zamana nasip olucak.Birde kıyamama gibi bir durumum var oda ayrı mesele.Neticede bu fotoğraftaki hanım kızımızın üzerindeki elbise başkabir bakış açısıylada tunik satıştadır efendim ilgilenen olursa pasajımdan bakabileceği gibi mailimden de ulaşabilir bana… Bu konuda söyliyeceklerim bu kaa görüşenzii esen kalınn…

Yorumlar
  1. Eylül diyor ki:

    >Kazançlarında hayırlı olanını diliyorum,sevgilerimle🙂 hı bide daha sık post girsene🙂

  2. Sevgi Sevdalısı diyor ki:

    >Çok beğendim elbiseni..O düğmeler ne kadar da güzel hava katmış..Altındaki parça, yakası ve mini plileri hepsiyle güzel bir elbise ortaya çıkartmışsın..Umarım hayalini gerçekleştirsin..Kolaylıklar dilerim..

  3. SİHİR diyor ki:

    >Eylül: teşekkür ediyorum ve amin diyorum canım.post meselesine gelince bende daha sık uğramak istiyorum buraya ama dikişler falan yoruyor bazen böyle sevgiler benden…Sevgi Sevdalısı: teşekkür ederim beğenmene sevindim bende cici bir tarza sahip olduğunu düşündüm ve bu yüzden paylaşmak istedim.

Bir Cevap Yazın

