>by SİHİR

Posted: Şubat 7, 2010 in by SİHİR, yenileme

>

Bir tişörtümü daha hırka yaptım,ben bu işi çok sevdim:)Bu kez giyilmeyen süveteride değerlendirmiş oldum.Fotoğraflarda herşey açık seçik ortada zati.Yine tişört ortadan kesildi.Yakası v yaka şeklinde yontuldu.Bir kenarına süveterden kesilen şerit dikildi yakasıda geçildi böyle.Süveterin boğazından kol ağızları yapıldı aa cepleride unutmayalım.Kenarlara diktiğim şeritleri uzun tutmuştum bunlarlada arka yakaya küçük bir ayrıntı eklendi.Böylelikle bir hırkam daha oldu (Allah herkese versin).

Yorumlar
  1. naki diyor ki:

    >süper olmuş cidden.kol ucları ve ceplerse sahane durmuş :)güzel fikir teşekkürler.

  2. SİHİR diyor ki:

    >ben teşekkür ederim canım…

  3. Sevgi Sevdalısı diyor ki:

    >Arkadaki ayrıntıyı çok beğendim..kolları da sanki kolluk takmışsın gibi olmuş..Güle güle kullan canım..

  4. SİHİR diyor ki:

    >teşekkürler…

Bir Cevap Yazın

