>NE ÇİZDİM? NE DİKTİM?

Posted: Ocak 24, 2010 in ben diktim, ne çizdim ne diktim, pardösü kap modelleri, tesettür moda

>

Gördüğünüz gibi çizim yine uyduruk bu daha çalışmadan önceki çizimim:)Bu senenin gözde sembollerinden çapayı kullanmak istedi arkadaşım.Özellikle yazın baya revaçtaydı eşarplarda falan.Kumaşımızın rengi tabiki lacivert olmalıydı.Hatta kırmızı detaylarda katabilirdik ama bu insanı sınırlıyor.Misal kırmızı spor dikişleri olsaydı pardesünün pembeli bir eşarp takamazdı yada kırmızıya uymayan herhangi bir aksesuarla kullanması güçleşecekti.Eğer herşeyle giyilebilecek bir pardesü veya ceketiniz yoksa yedekte,elinizdeki parçayı herşeyle kullanılamayacak renklerle sınırlandırmak akıllıca değil(tabi ben,kırmızıyla pembe giyerim,siyahla kahverengi giymekten hiç çekinmem diyorsan sözüm sana değil:))Çizimle pardesüdeki farklara gelince;kemer yapmadım çünkü çapayı bölüyordu,omuzlara spor dikiş yapmadım çünkü yakaya yaptım ikisi boğardı.Çapa parlamış belli olmuyor üzerindeki ip lame rengi kordondan üç boyutlu bir aplike oldu yani.Düğmeleri şu armalı erkek ceketleri vardırya onların düğmesinden yine çapalı metal düğmeler.Keşke öndende görebilseydiniz ama fotoğrafları ben çekmediğim için böyle oldu:( önden bir farkı yok çizimden:)mutlu zamanlarda görüşmek üzre esen kalın…

Yorumlar
  1. style m diyor ki:

    >sihir.bu nekadar guzel birsey,ya ben buna bayildiiiiim.ellerine saglik.coooook guzel.bende istiyorum yaaaa.

  2. style m diyor ki:

    >yazdima ama yine yorum yazicam.tek kelimeyle harika ,ben bu modele bittim .süper süper süpeeeeeer.

  3. SİHİR diyor ki:

    >teşekkür ederiim:)çok çok daha güzelleri seni bulsun inş.

  4. style m diyor ki:

    >ah keske bulsa…bulamaz almanyadayim.ben trye gelince bulayim onlari ama sen dikiyorsun bunlar kisiye özel degil mi?yine yaziyorum süper bende istesem kaca dikersin ?;D

  5. SİHİR diyor ki:

    >ewet kişiye özeller.o zaman türkiyeye gelince bulman dileğiyle🙂

  6. dakikadanonce diyor ki:

    >süper yine muhteşem bir iş çıkarmışsın canımcım ellerine sağlık.

  7. SİHİR diyor ki:

    >sağol canım…

Bir Cevap Yazın

