>NE ÇİZDİM?NE DİKTİM?

Posted: Ocak 18, 2010 in ben diktim, ne çizdim ne diktim, pardösü kap modelleri, tesettür moda

>Aslında araya başka şeyler sıkıştıracaktım arka arkaya aynı posttan olmasın dedim fekat fotoğraflayamadım onları neyse.Bu kez ben çizdim kardeşim dikti.Hoşta birşey çıktı ortaya.

Bukez daha bir artistik çizdim göründüğü üzre:)Büşra arkadaşın bloğunda bazı linklere rastladım onlarla biraz çalıştım çizdikçe daha açılıyor insanın eli.Çizdiğimden daha farklı birşey çıkmadı ortaya kardeşim her çizdiğime uydu:)


Kumaşımız yünlü keçeydi.Çok rahat dikilen bir kumaş ilk defa denedik tavsiye edebilirim atma falanda yapmıyor,ancak ütülerken dikkat edilmeli sarkabiliyor. çekiştirmeden ütülemeli.Bugünlük benden bu kadar tekrar görüşmek üzre esen kalın.Görüşenziii…

Yorumlar
  1. >Demek sen bu yüzden yoksun ee değer ama çizimde enfesmiş ne temiz dikmişsin canım

  2. SİHİR diyor ki:

    >ah evet artık delirmek üzereydim dikiş dikmekten:)iltifatlar içinde teşekkürler:) beni şımartıyorsunuz kuzum🙂

  3. naki diyor ki:

    >vay anasını sayın seyırcıler🙂 bugun te dedım kırmızı paltom olsa ne hoş olur🙂 sonra burda gördüm😦 iç çekiyorm suan :)süperrr süperrrrrr.çok şahane olmus canım ellerıneee saglık…yakında sen sat emı bunlardan yapta.alalım :)olmuyor boyle bakmakla :)bende popoşu kaldırıp bı ara yaptıklarımı ceksem ıyı olcak🙂

  4. SİHİR diyor ki:

    >:) sağol canım.provasız olacağını bilsem istediğin gibi bir palto yapardım sana ama cesaret edemem sanırım.sende yoksun gerçekten çekte bakalım yaptıklarına artık🙂

  5. busra diyor ki:

    >vav! cok guzel olmus, dikisin de cok iyi. hemen "masallah" diyelim nazar degmesin :)Bu arada linklerin isine yaramasina sevindim.

  6. >canım harika olmuş ellerine sağlık çok da yakışmış devamını bekliyorum belki ilham alır harekata geçerim bende;))

  7. Moda Sokağı diyor ki:

    >sihirle yapıosun dimi bunları,off çok güzel olmuş yie.Çizim süper,dikiş süper,o arkadaki çapraz detaylar zaten süper.Ne diyelim elinize sağlık🙂

  8. SİHİR diyor ki:

    >busra: teşekkür ederim canım.linkler gerçekten işime yaradı.reyhan:çok sağol daha güzelleri senin olsun inş.eğer elinden geliyorsa harekete geç tabii bizde izleyelim ortaya neler çıkıyor:)Moda Sokağı:bide sihir yapabilsem varyaa…:)güzel sözler için sağol.o çapraz bağları oraya diktirmek için çok mücadele ettim. kardeşim aman çok süslü olmasın falan dedi ama elimden kurtulamadı…

  9. BirSen diyor ki:

    >Cizim güzel diki$ daha ne istiyelim dimi.:)Karde$ininde seninde ellerine saglik canim.(Bu arada sanirim hem$eri oluyoruz..profilinde samsun yaziyor,benimde annem samsunlu.;))

  10. SİHİR diyor ki:

    >çok teşekkür ederim.evet samsunluyum hemşeriyiz bu durumda:)

  11. neslihan diyor ki:

    >çok şık olmuş.ellerinize sağlık.sevgilerimle…

  12. SİHİR diyor ki:

    >teşekkürler…

  13. dakikadanonce diyor ki:

    >ya ben bunu da görmemişim birde her gün senin bloğu kontrol ediyorum hee. model harikaymış snden rica etsem bu modelden banada dikip gönderir misin?

  14. Fikir İşçisi diyor ki:

    >muhteşem olmuş ne güzel dikişler çıkartıyorsunuz size inanamıyorum hayretler içindeyim benim gibi bir acemi için hepsi haikuladefikir işçisiumitburcu.blogspot.com

  15. SİHİR diyor ki:

    >teşekkür ederim canım…

  16. sihirli eller diyor ki:

    >çok güzel dikmişsin.çok beğendim bursa kumaş pazarında bu kumaşı gördüm.ne yapacağıma karar vermediğim için almadım.metresi 15 tl dimi?astar kullandınmı?

  17. SİHİR diyor ki:

    >teşekkür ederim canım bu kumaştan heralde engüzeli palto yapmak ewet astar kullandım aslında astarsız kullananlarda var bu kumaşı ancak yünlü olduğundan batıyor insanın tenine…

Bir Cevap Yazın

