>NE ÇİZDİM? NE DİKTİM?

Posted: Ocak 11, 2010 in ben diktim, ne çizdim ne diktim, pardösü kap modelleri, tesettür moda

>Böyle bir bölümmü desem oluşum mu desem işte öyle birşeye imza atmak istedim.Artık dikeceğim şeyleri önceden çizip fotoğraflayacağım ki bir değişiklik yapmayayım çizim üzerinde(olurya şeytan dürtükler değiştir orasını burasını falan diye).Sonra o çizdiğimi dikeceğim ve karşılaştıracağım bakalım aynısını yaptımmı diye sizede burada ifşa edeceğim.Ahanda bakın dikemedim çizdiğimi ben böyle beceriksiz bi insanım diye yada yada yada waaaauuuwwww ne adamım yaa çizdiğimden daha mükemmelini diktim die böbürleneceğim…İlk parça kardeşime dikilen trençten bozma tunikten olma birşey buyrunuz efenim …

Çİzim adına herhangi bir eğitimim malesef yok biraz uyduruk duruyor bu yüzden gördüğüm moda çizimlerinden kaptıklarımla çizdim.Çizim açısından elim biraz kırık olduğundan yüzüne bakılmayacak gibide değil(kendimede toz kondurmam)yinede…

Aradaki 7 farkı bulalım hemen.Yaka bebe yaka değil dik yaka oldu,çünkü bunun daha yakışacağını düşündük.Kollarda zincir yok kardeşim dikkat çeksin istemedi (bence olmalı o ayrı belki ekleriz sonradan).Fermuardaki zincirlere birde çapa ekledik.Metal düğme demiştik kumaşından bastırdık fazla metale boğmayalım dedik.Eteklerde değişiklik yok 6 parçalı.

Başka bir “ne çizdim?ne diktim?” postunda görüşmek dileğiyle esen kalın…

Yorumlar
  1. serap diyor ki:

    >çok beğendim ellerine sağlık. bende de hiç çizim yeteneği yok, keşke çizip dikebilsem…

  2. SİHİR diyor ki:

    >teşekkür ederim beğendiğine sevindim…

  3. Rumeysa diyor ki:

    >waaawww, süper olmuş.. cep detayı ise harika..;)

  4. SİHİR diyor ki:

    >yaşasın bir tane waawww aldım bile:)teşekkür ederim güzel yorumun içinn…

  5. naki diyor ki:

    >çok güzel olmuş.ellerine sağlık.detaylar süper….dikilmişini görmeden keşke bebe yaka olmasa dedim bi baktım olmamıs:)

  6. Moda Sokağı diyor ki:

    >Ben çok beğendim özellikle zincir ve çapa detayına bayıldım.Bu postları daha çok yap hatta her gün yap olur mu çok sevdim :)) Ay bide keşke sen benim ablam olsaydın yaa ne güzel :))Sevgiler.

  7. SİHİR diyor ki:

    >naki:teşekkür ederim canım.bencede bebe olmaması daha iyi oldu kardeşim öyle istemişti ama bu daha iyi.Moda Sokağı:iyi ki zincir moda oldu yoksa napardım herşeyi zincirli düşünüyorum artık:)sırada 3 tane daha var bu posttan onlar cepte:)bu sıralar sıkça yapacağım sanırım.ablan olmaya gelince seve seve ama farklı şehirlerden zor olucak sanırım🙂

  8. SİHİR diyor ki:

    >mersi canım.daha enfesleri senin olsun…

  9. dakikadanonce diyor ki:

    >çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Neden benimde senin gibi bir ablam yok ki sanki ah ah kardeşinin yerinde olmak vardı

  10. busra diyor ki:

    >bence super olmus! ellerine saglik.

  11. SİHİR diyor ki:

    >dakikadanonce:teşekkür ederim.hemen kardeşime okutayım bu yorumu da kıymetimi bilsin:Pbusra:sağol canım.

  12. >tasarım çok cici olmuş, hem dikip hem çizmek ne kadar da zevklidir değil mi ?🙂

  13. SİHİR diyor ki:

    >teşekkür ederim .evet cidden çok zevkli:)

  14. Fikir İşçisi diyor ki:

    >çok güzel bir model dikmişisin ellerine sağlık

  15. SİHİR diyor ki:

    >sağol canım…

  16. SEVECEN diyor ki:

    >ama bende satiyorum böyle yaaa…çizeyim dikeyimmmm….inşalllaahh bir gün olacak bunlar:)kapalı bir bayan mutlaka kendi tuniğini dikebilmeli ya…piyasada güzel şeyler yok olanlarda el yakıo:(

  17. SİHİR diyor ki:

    >inş. istediğin şeyleri en kısa zamanda gerçekleştirirsin:)

  18. nisan diyor ki:

    >ay harikaa ellerinize saglık,valla çok güzel olmuş giyenede yakışmış🙂

Bir Cevap Yazın

