>BOYNUM KILDAN İNCE

Posted: Ocak 4, 2010 in fotoğraf

>Grip sonunda benide şefkatli kolları arasına aldı.Kırmızı bir burunla geziyorum ortalıkta potansiyel mikrop olarak.Bunun üzerine moral bozukluğu ve hayal kırıklığı…Gel SİHİR gidelim burdan…

Bu bibloyu bana lisedeyken arkadaşım doğum günümde almıştı.Normal şartlarda biblolardan hiç hoşlanmam ama bu bir başkaydı çünkü sanki bendim o.Onunki gibi spor ayakkabılarım vardı,yeşil süveterim,pantolonum,tuvali ve paletiyle tıpkı bendi(o zamanlar resim benim için tam bir tutkuydu)Malesef katilini daha bulamadım seramik sihirin…

Yorumlar
  1. Busra Sen diyor ki:

    >Ne yazik ki guzel ulkem yetenek kesfetme ve gelistirme konusunda cok zayif. Aile mi, ogretmenler mi, yoksa kisinin kendisi mi sorumlu bilemiyorum ama yeteneklerin olmesi cok aci. Allah acil sifa versin.

  2. SİHİR diyor ki:

    >malesef olanaklar elvermediğinde yetenekler gerçekten yavaş yavaş can çekişerek ölmek zorunda kalıyor.ama yinede pes etmemeli sanırım ne imkan varsa onu sonuna kadar kullanmalı.şifa dileğin içinde teşekkürler…

Bir Cevap Yazın

