>ÇORAPLARA EL ATTIM

Posted: Aralık 31, 2009 in by SİHİR, yenileme

>Herşeyi süsledik çoraplar eksik kalamazdı değil mi?Süslü çoraplar çoktandır vitrinlerde ben moda sokağı arkadaşımın bloğunda görüp bunlardan yapıcammm demiştim.Şimdi baktımda pek benzememişler ben kafama göre takıldım çünkü bakmadığımda iyi olmuş daha özgün bir çalışma oldu:)Blogta gördükten ve yapmayı kafama koyduktan kısa bir süre sonra çarşıda tamda süslemeye uygun sudan ucuz 2 çift çorap buldum güzel bir tevafuk oldu bunları bulmam.süsledim ettim fotoğrafladım köşeme çekildim efendiiim.Bir de yeni öğrendiğim birşeyi uygulayacağım şimdi inşallah yapabilirim.ben bunları yazarken internetimde gidip gidip geliyor.Halbuki herkes eğlencede çalgıda neden kopuyorsun bu boşlukta eyy internett.Neyse,sevgili eda’nın açıklayıcı anlatımıyla büyük ve güzel görseller eklemeye çalışacağım şimdi inş. olur (kelimeye link saklamayıda ondan öğrenmiştim saolsun).

Ayyy yarım saattir foto url si arıyorum filicker da tamam güzel güzel anlatmış ama eda oku oku çözemedim url nasıl alcaz sonrdan tesadüfen buldum resme yıkladıktan sonra hemen üstünde ikonlar çıkıyor all sıze olana tıkladıktan sonra aşşağıda url si.Bulamasam ortadan çatlayacaktım…

NOT:BU SATIRLARI BİR ÇOK DENEMEDEN SONRA YAZIYORUM EWET LİNKİ BULDUM NETTEN YÜKLEMEYİDE BAŞARDIM FOTOLARI ANCAK BOYUTTA PROBLEM YAŞADIM.OLMADI BÜYÜK YÜKLEYEMİYORUMM.

Yorumlar
  1. Moda Sokağı diyor ki:

    >Çok cici olmuşlar ellerine sağlık🙂

  2. SİHİR diyor ki:

    >mersi canım…

Bir Cevap Yazın

