>BOTLARIMI SÜSLEDİM (by SİHİR)

Posted: Aralık 30, 2009 in ayakkabı, by SİHİR, yenileme

>Başlıktanda anlaşıldığı üzre yine gözüme,kendi halinde,halim selim diğerlerinden bir farklılığı olmayan botlarım takıldı bu sefer.Aslında kendilerini daha yeni ve çok severek aldım hatta onları giydiğimde kendimi peter pan’e benzetiyorum niyeyse (özellikle kısa pardesümle).Hazır zincirlerde bu sene altın çağını yaşarlarken kendime uygulamadan olmazdı.Örneklerini gördüm aslında botlara,ayakkabılara zincir eklemenin hatta birini burda bir de yabancı bir sitede görmüştüm ama anımsayamıyorum şimdi.Bende ordan burdan ilham alarak birşeyler yaptım işte ki belki bendende ilham alanlar olur değilmi?

Görüldüğü gibi pek bir numarası yok botlarımın.

Zincirleri takarken tabi derisini delmedim dikiş yerlerinden taktım böylece kolay da oldu takmak.İnşallah kullanışlı olurlar bakalım giyince görücem.Ben kaçarr görüşenziii…

Yorumlar
  1. Rumeysa diyor ki:

    >ne kadar güzel bir yer burası….:)tanıdığıma çok memnun oldum efendim, bir çırpıda tüm blogu okudummm, şu siyah kanvas elbisenize bittiğimi de belirtmeden edemeyeceğim..;) :)hayırlı, güzel, sağlıklı, mutlu,başarılı,huzurlu bir yıl sizin olsun.. tüm dualarınız kabul olsun..;) bol bol dikiş olsun!🙂😉

  2. SİHİR diyor ki:

    >çok mersi canım burada buluştuğumuz için bende çok memnun oldum.güzel sözlerinle mutlu ettin beni🙂 hepimizin duaları kabul olunsun inş.

Bir Cevap Yazın

