>by SİHİR

Posted: Aralık 12, 2009 in ben diktim, by SİHİR, yenileme

>

İlk diy paylaşımım bütün blog ahalisine hayırlı ve uğurlu olsun inş:P(çok önemli ya)Yazın yapmıştım bu çalışmayı o zamanlar blog fikrim de olmadığından her karesini fotoğraflamamıştım bunlar şansa çektiğim fotolar yani.Gri tişörtümü çok severdim ama ön tarafı leke olunca giyilemeyecekler arasında yerini almıştı böylelikle,fotoda da belli zaten.Alttaki siyah şifon etekse bir elbisenin etek tarafı oda eskilerden bir parça.Birgece otururken beynimde şimşekler çaktı.Hemen gittim tişörtü çıkardım elbiseyi söktüm eteği bedenime göre daralttım falan derken hoş şeyler olmaya başladı bile.Tişörtü belirttiğim yerden kestim etekle birleştirdim.

Yakadaki çiçekleri fotoğraflamamıştım basit bir yöntem büyükten küçüğe yuvarlak kestiğim parçaları üstüste koydum ortadan büzerek diktim yakama.Beldeki dikiş gözükmesin diyede kemer ekledim elbisem bittii…

Yorumlar
  1. naki diyor ki:

    >çok güzel bir şey çıkmıs ortaya ellerıne saglık.onemli olmaz mı :)şimdi bende deneyecegım mesela benzerini :)ama etek kısmını şaldan yapacagım.daha çok şey yapman ve paylaşman dilegiyle;)

  2. SİHİR diyor ki:

    >sağol canım daha güzelleri senin olsun.inş seninkide içine siner güzel güzel kullanırsın.

  3. dakikadanonce diyor ki:

    >fikir süper ve çok şık olmuş ellerinize sağlık. çiçek ayrıntısı da çok hoş bir hava katmış güzel günlerde kullanın

  4. SİHİR diyor ki:

    >teşekkür ederim canım güzel yorumun için.fikir olarak güzel olmasının yanında yaparken hem rahatlıyor hemde mutlu oluyorsunuz ortya güzel şeyler çıkıca tavsiye ederim yani🙂

  5. >harika bir tasarım olmuş.. ne cici şeyler varmış burda böyle😉

  6. SİHİR diyor ki:

    >teşekkür ederim.cici izleyicilere cici şeyler yaraşır:)

  7. Azref diyor ki:

    >çok iyi bir fikirmiş bende yeni dikiş dikmeye başladım bütün yenilemeleriniz çok hoş teşekkürler paylaştığınız için :))http://renkliduslerim.blogspot.com/

  8. SİHİR diyor ki:

    >ben teşekkür ederim…

Bir Cevap Yazın

