>YİNE KAŞE YİNE GRİ

Posted: Aralık 8, 2009 in ben diktim, pardösü kap modelleri, tesettür moda

>Yine kardeşimin modelliğinde kaşe kumaştan yaptığım panço,pelerin ne denirse adına çok kullanışlı olduğunu düşündüğüm kıyafet huzurlarınızda efendim.Ben pardesü giydiğim için bu tarz şeyleri kullanamıyorum kısa ceket,yelek vesaire.Ama çok seviyorum bu yüzdende kardeşlerimin üzerine uyguluyorum sevdiğim ama giymediğim kıyafetleri.İşlerine geliyordur herhalde şikayet ettikleri yok hiç.

Fermuarlar malum çok moda bende burada
rastlamıştım ilk tabi çok blogda yazıldı hatta burada yaptığı güzel çalışmalarıda paylaşmış arkadaş.İşte benim ilham kaynaklarım bunlardı bu çalışmamda.Şimdide sizin beğeninize sunuyorum.Birde aklıma takılan birşey var benim resimlerim niçin küçük çıkar acaba onu çok merak ediyorum bilgilendirebilirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler.Mutlu günler…

Yorumlar
  1. naki diyor ki:

    >heyy cok güzel bu ellerıne saglık.ne becerıklı hatunmussun vesselam ;)mukemmel omus ne dıyeyeımblogunu yenı kesffettım .süper şeyler var.

  2. SİHİR diyor ki:

    >mersi canım.bende senin bloğuna bugün rastladım benden arta kalır yanın yok seninde.hatta bir ceket diy'inide araklıcam sanırım.

  3. dakikadanonce diyor ki:

    >ya gri favorim rengimdir. kızkardeşlerin çok şanslı bende kardeşin yada ablan olabilir miyim acaba :(yaş kaç bilmiyorum da)

  4. SİHİR diyor ki:

    >tamam kardeş listeme ekliyorum seni:P:)çok saol canım samimi yorumların için böyle takip edilmek hoşuma gidiyor…

Bir Cevap Yazın

