>KELEBEKLİ TUNİK

Posted: Kasım 4, 2009 in ben diktim, pardösü kap modelleri, tesettür moda

>Dikiş maceralarına başlayalım istedim artık :)İlk paylaşacağım dikiş örneği kardeşime diktiğim tunik.Bu yaz çok hoşlanarak giydi,benimde zevk alarak diktiğim parçalardan çünkü değişik şeyler dikmekten daha çok hoşlanıyorum.

Kumaşının cinsi keten,yumuşak bir kumaş olduğundan bu modeli seçtim.Yakayı bebe yaka tercih ettim.Düğmelerinide kemerinin kumaşından bastırdım.

Buda arkadan görünüşü,eteklerinden de belli oluyor bacak üstlerinden 2 şer tane küçük pileler verdim ki etekleri dökümlü dursun.Etek kısmıyla beden kısmını ayrı çalıştım kemerin olduğu yerden birleştirdim benim sözlüğümde bu tarz çalıştığım modellerin adı belden kesiktir🙂

Son olarakta kelebeği,bunu üzerine aplike olarak çalıştım kemerinin kumaşından yine.
Kalıpla çalışmıyorum pratik dikiyorum yani kumaşın üzerinden çizim yapıp kesiyorum.Bu konuda yardımcı da olabilirim…

Yorumlar
  1. >SİHİR estağfurullah canım ne demek ne haddime🙂 Aynen yazımda izah ettiğin gibi yapacaksın canım dikkatlice oku bak bloguna da gir yazı paneline yazdığın yazıyı tara link ver görsellerle de izah ettim zaten. Aramıza hoşgeldin, hayırlı olsun sevgiler.

  2. dakikadanonce diyor ki:

    >bittim ben buna yaa. keşke ist yaşanız…. ellerinize sağlık. birşey merak ediyorum acaba kursa felan mı gidiyorsunuz yoksa kendi kendinize öğrendiniz dikmeyi.

  3. SİHİR diyor ki:

    >güzel sözler için çok teşekkürlerr:)ewet 1 dönem kadar pratik dikiş kursuna gittim ondan önce kalıplı dikebiliyordum ancak pratik dikişin üstüne tanımıyorum artık.

  4. >Arkada ki detay harika… Tarzda çok güzel olmuş… Güle güle giy. Dikiş isteğimi bir kez daha uyandırdıın amaa😉

  5. SİHİR diyor ki:

    >inş uykuya dalmadan hayata geçirirsin bu isteğini bence çokk zevkli.mutlu günlerr…

Bir Cevap Yazın

